Radio session next tuesday
#1
Troy will play 3 songs live (including a cover) on Oui FM (102.3 FM in Paris, France - elsewhere, live stream on http://www.ouirock.com) on Tuesday, Nov. 22, between 4 and 5 PM.
{ It's like I swim in sound and the way it feels means everything for me }
Reply
#2
too bad I won't be able to hear it : (
Reply
#3
Hey Xiu, you can listen to it on the web, just go to OuiFM's website (http://www.ouirock.com)!
{ It's like I swim in sound and the way it feels means everything for me }
Reply
#4
Actually classes are made to be skipped which means I'm on time to listen to it.
Reply
#5
what a shame, I cannot skip my classes... poor pupils! smilie
Reply
#6
Well I forgot about it and I'm pretty well screwed : (
Reply
#7
Hey Xiu, mais cette session c'est mardi prochain, pas aujourd'hui ! Ca te laisse le temps de t'organiser pour sécher smilie
{ It's like I swim in sound and the way it feels means everything for me }
Reply
#8
AH MAIS je suis à côté de la plaque moi ! Merci Smile
Reply
#9
hello (first post here, thanks florent for making a tvb forum^^)
does someone is able to record it????? ill try but i finish school @ 4 pm don't know if i will be on my computer :s
Reply
#10
recording it, good idea! cos I won't be able to make it Sad ... except if I listen to the session in class! :lol:
Reply
#11
c'est mal parti, il est déjà 16h41 et rien du tout... smilie
Reply
#12
Ouf, j'ai eu peur d'avoir raté quelque chose... Je viens juste de rentrer. Pff, ils font toujours attendre sur Ouiouifm...
{ It's like I swim in sound and the way it feels means everything for me }
Reply
#13
je suis prêt à enregistrer de toute façon hein
Reply
#14
Héhé cool (moi aussi hein smilie).
Mais on dirait bien que l'horaire que j'ai annoncé n'était que celui de l'enregistrement, et non pas celui de la diffusion... On dirait que Oui FM a laissé tombé les sessions live depuis pas mal de temps. Celle de Chokebore en 2003 était aussi enregistrée... Ils en avait d'ailleurs profité pour ne diffuser que 2 titres et garder les 2 autres "au frais", en clair aux oubliettes Sad
{ It's like I swim in sound and the way it feels means everything for me }
Reply
#15
bravo à cause de toi je me suis tapé une heure de oui fm !!! smilie

smilie
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)